شهرری | برگزاری شورای مشارکتهای مردمی

در راستای استفاده از ظرفیت ادارات، نهادها، خیرین و مشارکت جمعی در رفع مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی، اولین جلسه شورای مشارکت سال ۱۴۰۳ به ریاست فرمانداری ویژه شهرستان ری و به دبیری بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور مدیر بهزیستی و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری، ‌ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، روسای برخی از ادارات و تعدادی از خیرین در محل فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در ابتدای جلسه در خصوص عملکرد معاونت مشارکتهای مردمی گزارشی از عملکرد  ۶ ماهه سال۱۴۰۳ این معاونت را ارائه کرد و ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکتهای مردمی در قانون سازمان بهزیستی گفت: هدف از تشکیل این جلسات برنامه ریزی برای جلب و جذب کمک های مردمی و خیرین و چگونگی هزینه کَرد این کمک ها است و بر لزوم جلب و جذب مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و مشارکت ادارات و نهادها و خیرین را در پیشبرد خدمات به جامعه هدف ضروری دانست.

داود خادم همچنین در این جلسه عنوان کرد: همراهی خیرین، منجر به خدمات برجسته ای شده است و در این راستا شورای مشارکت های مردمی شهرستان در راستای اعتمادسازی و برنامه‌ریزی بسیار اثر بخش بوده و طبق دستورالعملهای موجود هر کمک نقدی یا غیر نقدی به تاییدیه خیرین می رسد.

این مسئول در ادامه افزود: علیرغم تلاش مسئولین و کارمندان بهزیستی در راستای یاری‌رسانی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، به دلیل تعدد وظایف و محدودیت اعتبارات و منابع دولتی، در برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، اشتغال و مسکن مددجویان، نمی‌توان به نتیجه مطلوب و دلخواه در این زمینه رسید و بر همین اساس است که نقش خیرین و دیگر نهادها در این برهه نمود پیدا می کند.  

در ادامه مهدی باب الحوائجی   معاون استاندار و فرماندارویژه  شهرستان ری، ضمن قدردانی از نیکوکاری های خیرین نیک اندیش و ادارات و نهادهای شهرستان، مشارکت خیرین و ادارات در کمک به افراد نیازمند را جلوه ای از نعمتهای الهی دانست و گفت: خیرین بزرگوار همواره با کمک های بی منت و خالصانه خود باعث شادی بسیاری از نیازمندان می شوند که همین شادی ها موجبات خیر و برکت بیشتر را فراهم می آورد و بر ما وظیفه است تا با تسهیل کردن قوانین و مقررات این بزرگواران را یاری و حمایت کنیم.
 
در ادامه جلسه دیگر اعضا با ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و عملکرد دستگاه مطبوع خود را در زمینه مشارکتهای مردمی ارائه نمودند

کد خبر 115633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد